Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Alles begon goed, Giuseppe bleek zeer nauwkeurig en tijdig te zijn in de communicatie en in de verschillende gemaakte afspraken. Niets te zeggen over de camper, zowel qua voorwaarden, comfort, uitrusting, enz ... alles is perfect! Helaas moest ik om persoonlijke redenen de camper na 2,5 dag inleveren in plaats van 5 dagen. Ook in dit geval was Giuseppe heel precies, naar mijn mening heel streng in vergelijking met MIJN PERSOONLIJKE VERWACHTINGEN. Eerlijk gezegd, hoewel het legitiem was, zou het nooit bij me zijn opgekomen om € 15 extra te vragen (uiteraard volgens de afspraken) voor de voortent die 2 uur is gebruikt van een persoon die € 220 aan huur is kwijtgeraakt. Ik weet dat de kwestie persoonlijk is en dat mijn oordeel erg subjectief is, maar soms is gezond verstand meer waard dan een op een aseptische manier geschreven overeenkomst. Op dezelfde manier stelde ik het niet op prijs dat ik een kortingsvoucher kreeg aangeboden voor de volgende huur (standaard verstrekt voor alle klanten) en er werd geen andere overweging gemaakt gezien mijn geval... er zou zeker een volgende zijn geweest verhuur! Ik herhaal dat de mijne een persoonlijk oordeel is en dat een gemiddelde evaluatie alleen wordt gegeven door het feit dat ik de zeer rigide en "koude" benadering niet leuk vond. De Nederlanders van Gobonny waren veel "warmer" en begripvoller, die mij in plaats daarvan (ik benadruk dankzij Giuseppe) een kleine symbolische vergoeding terugbetaalden voor de ongebruikte verzekering en een deel van hun vergoedingen. Ik zal zeker weer bij hen boeken. :-) Ik wil er nogmaals op wijzen dat het positieve oordeel maar niet met volle punten alleen gekoppeld is aan de aflevering en niet aan de ervaring in het algemeen en aan de camper Mei 2018
Reactie van Giuseppe Carissimo Giuseppe, ti ringrazio per il tuo cortese riscontro, utile soprattutto a evidenziarmi le criticità sulle quali poter lavorare. Innanzitutto mi è spiaciuto che tu abbia dovuto rientrare in anticipo (fortunatamente non per motivi di salute). A maggior tutela dei miei Viaggiatori offro la clausola di cancellazione più favorevole (Flessibile anzichè Moderato). Il rimborso del canone di noleggio per i giorni non goduti dovuti a consegna anticipata del mezzo per motivi non imputabili a malfunzionamenti tuttavia è una opzione che non posso offrire. Sinceramente spero di riaverti presto mio ospite e poter così apprezzare in pieno le qualità del camper (e anche le mie, personali ed umane). Per inciso: Lo sconto sul successivo nolo non è di Default ma riconosciuto solo ai Viaggiatori rispettosi (e quindi graditi), come te e la tua famiglia (come da Regole della Casa contrattuali). A questo ho aggiunto, in questo caso, la totale gratuità di TUTTE le dotazioni a te necessarie (tendalino incluso, quindi). Tale somma ammonta a oltre 150,00 € (non è tanto ma neanche poco). La mia "rigidità/freddezza" nel seguire gli accordi scritti credo sia garanzia per entrambi. Per questo cerco di fornire tutte le informazioni anche per mezzo di un sito appositamente sviluppato per questo (oltre che a dedicare il tempo necessario in fase di check-in a chiarire ogni dubbio). Goobony ti ha rimborsato la propria commissione. L'Assicurazione è stata pagata dal sottoscritto per l'intero soggiorno (5 giorni), senza rimborso. Onestamente, ti aspetto a braccia aperte per il tuo prossimo viaggio!!! Grazie e ciao!