Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Ik laat zelden beoordelingen achter, maar vanwege meerdere problemen en de nulbetrokkenheid van Goboony voelde ik me genoodzaakt dit te doen en een licht te werpen op het totale gebrek aan klantenondersteuning van Goboony - de beste maatstaf van ons (zowel mensen als bedrijven) is immers hoe wij reageren als er iets misgaat?.. -In eerste instantie had ik een mislukte huur van een camper vanwege een probleem waarbij de eigenaar niet over de juiste verzekering beschikte. Dit kwam pas aan het licht toen er nog een paar dagen over waren tot onze vakantie met het gezin, waardoor een zoektocht opnieuw moest beginnen en de plannen moesten worden gewijzigd. Misschien had dit niet vermeden kunnen worden, maar ik kan het niet helpen dat zoiets als dit ruim vóór de aanvang van de huur aan het licht had moeten komen. Goboony hield zich bezig met deze kwestie, maar was tamelijk afwijzend. Onze vervangende camperverhuur bij Strafford (Stephen) was bezaaid met problemen... -Gaslek rond de fles van de nieuwe camper - gevaarlijke en potentieel ernstige gevolgen, waardoor het gas uitgeschakeld moest worden voor de duur van de huur -Geen warm water - alleen op elektriciteit - Oorspronkelijk gehuurde camper niet beschikbaar (vanwege een probleem met de boiler) en pas op de dag van ophalen geadviseerd (toen ik belde) - Onjuiste adresgegevens voor afhaling - samenstellen van een overhaaste ophaling (van een alternatieve camper) Tijdens de vakantie, toen de problemen aan het licht kwamen, was Stephen van Strafford Motorhomes betrokken, maar niet voldoende - om de verantwoordelijkheid te nemen en de problemen op de juiste manier aan te pakken. Beweren: “Dit is nog nooit eerder gebeurd”, “de camper is nieuw…” of suggereren dat ik een moersleutel moet zoeken om te proberen het gaslek te repareren, waren respectievelijk nutteloos en potentieel gevaarlijk. Toen ik terugkwam van onze vakantie, nam ik contact op met Goboony - per e-mail naar Evandro (UK Customer Support Manager) en vervolgens via het online "geschil"-formulier. Enkele weken later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Onnodig te zeggen dat we een vreselijke ervaring hadden met Goboony en Strafford, zeker gezien de waarde die we hechten aan onze belangrijkste gezinsvakantie en de kosten ervan. Ikzelf en ons netwerk van familie en vrienden zullen geen Goboony- of Strafford-campers (opnieuw) gebruiken/aanbevelen. Zou huurder oppassen... Augustus 2023
Reactie van Stephen Hi Neil, Firstly I would say that to leave a one star review for the hire of a brand new never driven £70,000 motorhome is not really realistic. Reviews based on 1 to 5 stars are a strange concept with 1 star being maybe a 20 year old 100,000 mile smelly motorhome that smokes and keeps breaking down with leaks in the roof :) Its a shame the review system is sometimes abused in this way. I recall numerous communications during this hire beginning with very your late arrival to collect and us offering to stay on late after closing time to accommodate in every way we could. Yes we agree that once in the New Forest it would seem the gas pigtail pipe from the bottle required extra tightening which we tried to resolve in communications. All it required was you using a standard campsite gas spanner to check the tightness (very similar to a garden BBQ) but this simple 5 minute procedure was rejected. It`s quite often that during a motorhome hire the gas bottle may have to be swapped over as its important to realise motorhomes do require user input for various things like grey waste, fresh water filling and gas bottle rotations. The original motorhome intended did have a boiler malfunction but as you well know you agreed this brand new one would suit your needs. When you arrived we had already rectified the boiler which was the PCB and as this original one had a cycle rack we said this one was now ready for you and had been fully prepared but you declined and said you would now take the brand new one instead. The incorrect collection address is a mystery as here is a relevant section of the email that was sent to you on the 28/7/23 at 11.48am Rental Details Pick-up Location Drop-Off Location (10:00 - 23:59) Partridge Green - Free collection point - Camelia Botnar Garden Centre, Littleworth Ln, RH13 8NA (10:00 - 23:59) Partridge Green - Free collection point - Camelia Botnar Garden Centre, Littleworth Ln, RH13 8NA Pick-up Date & Time Drop-off Date & Time Period 04/08/2023 3:00 pm 10/08/2023 11:00 am 5 days 20 hours We are very happy to supply you with a significantly discounted future hire and will next time insist on early arrival to collect so we can do a full one hour detailed instruction of how every last function on the motorhome works. You may want to consider half term or Easter 2024 to get the true experience using one of our superb 2022/2023 model motorhomes. Look forward to hearing from you so that we can hopefully receive a 5 star review next time. Thanks again - Stephen.