Lydia Lydia

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Ik kan Arend en Emilie van harte aanbevelen als je een busje wilt huren. De overdracht verliep zeer grondig; we kregen wijn, snacks en een kaartje, wat erg attent was. Het busje is perfect voor wat je nodig hebt. We hebben het busje 18 dagen gehuurd en zijn naar Nederland, Frankrijk, Zwitserland, Italië en Duitsland geweest. Het busje heeft geen enkel probleem gehad. Ze zijn een ontzettend aardig stel en zetten de lekkerste muntthee terwijl ze de papieren in orde maken 😉 We hopen nog eens terug te komen en het busje weer te huren! Bedankt Arend en Emilie. Xx Juni 2026