Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Zeer frustrerende ervaring. Zeer goedkope aanpak van de eigenaar... slechte service en slechte ethiek. Pas op voor een aanbetaling voor de tour! 1/gebruikte banden. Gevaarlijk dichtbij de limiet, maar dat kan de Eigenaar niets schelen 2/ gebrek aan transparantie: je krijgt geen identiteitsbewijs of verzekeringspapieren van de camper 3/ elke reparatie zal worden gedaan door hetzelfde familiebedrijf met buitensporige prijzen en geen bewijs dat het werk uiteindelijk wordt gedaan. Voorbeeld_1: tijdens een huurperiode van 3 weken had ik 1 klein denkfoutje dat door mij kapot ging, het dekglas van de gootsteen. 80€ op internet. De eigenaar bracht 900 £ in rekening. GoBoony moest tussenbeide komen om hen hun factuur door 3 te laten delen... Voorbeeld_2: nadat ze de camper hadden overhandigd en een schoon uitcheckformulier hadden ondertekend, hebben ze het formulier aangepast om een hobbel aan te geven die er niet was en die ze ons in rekening hebben gebracht 4/ zeer slechte uitrusting. Geen gps (terwijl ze vermelden dat die er wel is). Keukenpot belachelijk ongeschikt om voor 4 personen te koken. Ik moest mijn eigen pot kopen. Mooi campermodel, niet-betrouwbare eigenaar. September 2023