Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Helaas waren er veel dingen die niet naar wens waren met onze campervan via Gobooney. Op het eerste gezicht had de bestelwagen overal veel schade aan de carrosserie, wat op het GoForm werd genoteerd. Het busje had echter ook een aantal problemen die pas duidelijk werden nadat we het busje hadden weggereden. Het grootste probleem was een langzame lekke band, waardoor we het busje naar een garage moesten brengen voor reparatie. Het bleek een haarscheurtje in de legering te zijn. Ze konden het niet onmiddellijk repareren, dus moesten we het reserveonderdeel laten plaatsen. Toen we het busje terugbrachten, betwistte de eigenaar wie de scheur had veroorzaakt en hield de borg in omdat ze wilde dat we betaalden om het te laten repareren. Het ondersteuningsteam van Gobooney kwam veel te traag naar voren om te bemiddelen en begreep eigenlijk dat het buitengewoon oneerlijk was van de eigenaar om ons de schuld te geven en van ons te verwachten dat we ervoor zouden betalen. Mijn advies aan iedereen die via Gobooney een camper huurt, is om ervoor te zorgen dat u contact opneemt met de eigenaar en schriftelijk bewijsmateriaal heeft zodra zich problemen voordoen, zodat u uiteindelijk niet hoeft te betalen voor reeds bestaande schade. Dit was een beschadiging aan de binnenkant van het wiel, dus de enige manier waarop je daar achter kunt komen is door het te demonteren en te laten testen in een garage. Zo kwamen we erachter wat het probleem was. Een andere ergernis die we pas ontdekten toen we waren weggereden, was dat er maar één brander op de kookplaat werkte. Ook lagen er glasscherven achter de kookplaat. Een ander probleem waren de gordijnen die van hun sporen vielen. We zijn van mening dat, gezien hoeveel we voor het busje hebben betaald, er veel meer zorg had moeten worden besteed om ervoor te zorgen dat alles in goede staat was. Samenvattend: we hebben een geweldige vakantie gehad in de Hooglanden en eilanden van Schotland, maar vanwege onze problemen met het omgaan met de langzame lekke band en het vervolgens moeten betalen voor de reparatiekosten, heeft dit een bittere smaak in onze mond achtergelaten. September 2023
Reactie van Barbara Hi Kathryn, I am sorry you feel this way about the van. As you acknowledge the existing damage to the van was recorded on the Go form. We do take care to ensure the van is in good condition when handed over including checking the tyre pressure. Therefore as I explained through the GoBoony deposit management process, unfortunately we do believe the crack to the alloy occurred while you had the van as there was no loss in pressure before we handed the van over. However as you are aware, as a good will gesture and in recognition that the damage to the wheel may have happened from bad luck such as hitting a pot hole we agreed to halve the cost. I would also note that I did not refuse to refund the deposit but did follow the GoBoony deposit management process for where new damage has been identified during a hire. In terms of other damage you refer to, we have had a long wait to get a bodywork repair completed from damage on previous hire, due to delays at local garages in the the highlands, this is not ideal but we hope to have it repaired this month. I would highlight that this existing damage was all declared on the Go Form and we did not in anyway hold you responsible for it. I am also sorry about the glass you found inside the curtain track behind the panelling, as it is a concealed area we had not identified it had glass in it after a previous hire had broken the sink cover. We will make sure that is throughly checked in the future. Barbara