Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

We hebben echt genoten van Minty en hadden nog veel meer avonturen gepland. Maar we zijn buitengewoon teleurgesteld dat we bijna £ 200 in rekening hebben gebracht voor het vervangen van een band nadat we het busje minder dan 24 uur hadden gehad en we werden beschuldigd van het veroorzaken van deze schade. We kregen te horen dat er slijtage was aan die band en nog een en toch moesten we nog steeds de rekening betalen. We zaten toen zonder reservewiel voor de rest van onze reis en reis naar huis, wat direct tegen het advies van de RAC was, aangezien het busje toen twee verschillende maten banden had. We hebben geen enkel bewijs gekregen dat we de schade hebben veroorzaakt, behalve de mening van hun gekozen monteur, ondanks het feit dat we hadden doorgegeven dat de band versleten was en niet beschadigd was. Dit is aan de gang sinds onze reis en voor iedereen die een reis met Minty wil boeken, zou ik sterk adviseren om het busje en de banden grondig te controleren, aangezien we dat niet hebben gedaan en een groot percentage van onze aanbetaling hebben laten behouden en we zijn achtergelaten beschuldigd van het veroorzaken van deze schade. November 2022
Reactie van Leila Hi Iain, thanks for taking the time to leave us a review. We’re really sorry that you weren’t happy with paying for a replacement tyre after it returned from hire unusable. This is something that is very rare, and we’re genuinely sorry this has taken the shine off your experience. We always seek the advice of professionals - in this case an independent garage in Glasgow and the RAC - and followed the Go Boony process as per the paperwork completed by us both. Go Boony checks any damages are handled correctly, and makes any final decision. The last thing we wanted was any hard feelings over this. Leila & Lauren