Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Ik huurde dit jaar een camper voor 6 dagen tijdens de paasvakantie voor een locatie om een baan te vinden op waterwegen in het VK. Mijn eerste boeking die meer dan een maand eerder was gemaakt, werd een paar dagen voor vertrek door de eigenaar geannuleerd vanwege carrosserieproblemen. Gaboony bood veel excuses aan en zei dat ze de redenen met de eigenaar zouden bespreken. Gelukkig kon ik op tijd voor de reis een alternatieve camper boeken. Dit busje was in orde, maar het warme water werkte niet, noch de luidsprekers voor de cd / radio. Het bleek ook veel diesel te verbruiken £ 300 van Londen naar Schotland via Liverpool en Cumbria. In Schotland ontdekte ik waarom - een diesellek uit de motor. Ik had toen meer dan 36 uur te maken met bergingsdiensten, slapen op de parkeerplaats van een tankstation. Verminder de reis met twee dagen en rijd in één dag terug van Schotland naar het zuiden van Engeland. De eigenaar Stefan bood geen restitutie aan, beweerde dat de motor niet lekte voordat ik hem huurde - wat mijn fout impliceert - betaalde mijn borg terug "ondanks dat de dieseltank niet vol was" toen RAC het busje afzonderlijk afleverde. Ik heb geen restitutie of compensatie ontvangen. Terwijl Gaboony zich verontschuldigde en zei dat ze het met de eigenaar zouden bespreken, heb ik al meer dan een week niets van ze gehoord. Ze zijn een advertentieplatform. Ze helpen je niet als er iets misgaat. Het probleem is dat u het geld vooraf betaalt en dat er geen manier is om die betaling ongedaan te maken als Gaboony niet helpt. April 2021
Reactie van Stefan I have to apologies again for the inconvenience caused by the breakdown. We maintain our motorhomes to the highest standards to ensure a hassle free trip, but unfortunately on rare occasions something mechanical does break while the vehicle is out. Rebecca collected the vehicle on the Friday and spent 5 days touring Liverpool, the Lake District and the Highlands of Scotland, travelling 853 miles in total. Shortly after heading off from Scotland for her final nights stop in London, it appears that the fuel filter housing cracked, fuel was escaping, finding its way onto the exhaust and smoking. As it was unsafe to drive the vehicle and a roadside repair was not possible, she spent her final night in a service station in Scotland, rather than her intended stopover in London. The following morning she was provided with a courtesy vehicle and made her way back to our compound just south of London saying she “was tired from the long drive and did not wish to discuss money”, so no discussions regarding refunds where made. The following morning we received a demand for a refund of £500 on a booking of £672 to account for the £300 worth of fuel she’d spent and the one night she had lost. When asked for receipts to back up her claim, she eventually produced receipts to the value of £194.48, meaning she’d used a total of £240 (as there was still half a tank left), not the £300 she’d stated. Based upon the type of driving, the mileage covered, the type, weight and aerodynamics of the vehicle, £240 worth of fuel seems fair. We have however made allowance for the inconvenience and provided a refund that far exceeds the lost day travelling, allowance for fuel lost due to the leak, plus the offer of additional vouchers. We strive to provide the best vehicles at affordable prices to ensure our customers enjoy their trips … the list of 5 star reviews appears to shows we succeed in this. It therefore saddens me when we receive a bad review while waiting for the customer to reply to us.