Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
We hebben een fantastische tijd gehad in de camper van Annemieke. Onze dochters vonden het geweldig. Het was een fantastische manier om Texel te ontdekken. De overdracht verliep erg goed. Het was onze eerste keer met een camper, dus ze namen de tijd om uit te leggen hoe alles werkte en hoe het Goboony-systeem in elkaar zat. De camper rijdt erg goed. De maximumsnelheid die we haalden was 100 km/u, maar dat was prima. We hebben geen gebruik gemaakt van het toilet, omdat onze camping over goede voorzieningen beschikte. De overdracht aan het einde verliep ook vlekkeloos. Al met al een zeer goede ervaring. Bedankt Annemieke en familie!