Theo Theo
Wij hebben 4 weken genoten van Ferry de Ford! Rijd heerlijk en is zeer praktisch ingericht. Alles wat je mogelijk nodig zou kunnen hebben is al aan boord, dus je hoeft zelf niets mee te nemen. Wij hebben een rondreis gemaakt door Noord Spanje. Heuvel op is Ferry niet de snelste, maar dat was wat ons betreft ook niet nodig. Kortom een prettige camper met afmetingen die zorgen dat je meestal makkelijke kunt parkeren! Contact met eigenaren verliep zeer prettig, snel en probleemloos. Kortom; een aanrader! Juni 2026