Joo-Yon Joo-Yon
De overdracht en communicatie met Nathalie verliep prettig. We hebben een leuk weekend gehad en de camper reed prima. Wel waren er een aantal zaken die het niet of matig deden: zoals de linker koplamp, achteruitrijcamera en de airconditioning van de auto. We hadden te maken met een erg warm weekend dus het was behoorlijk warm tijdens het rijden. De airconditioning in het woongedeelte deed het op stroom wel heel goed en we hebben koel geslapen. Wat handig zou zijn is een handleiding of korte uitleg van de koelkast (deze kan je qua temperatuur instellen) want daar kwam ik pas na een dag achter hoe deze kouder gezet kan worden (m.b.v. een youtube filmpje). Wij zijn vergeten de camper van buiten schoon te maken. Dit is door Nathalie niet in rekening gebracht. De 5e slaapplaats is niet geschikt voor een volwassene. Juni 2026