Cees Cees
Ten eerste is Bas een vriendelijke en betrouwbare verhuurder. Ik moet zeggen dat de Goboony app wel wat gebruikers vriendelijker gemaak moet worden. Maar goed het wekte uiteindelijk wel, kost enkel wat meer tijd bij ophalen en wegbrengen. De camper is erg compact dus voor al te grote ( langere ) personen wat minder geschikt. Maar wel weer handig om te rijden in steden en smalle straatjes. We hebben een heel relaxte en fijne vakantie gehad met deze camper, de camper rijdt zeer goed. Doordat het mooi weer was konden we overal kamperen ook rechtstreeks op gras ondergrond. Onze vakantie in de Benelux was erg geslaagd. Juni 2026