Piet Piet
Onze eerste camperervaring! Joris en Elly zorgden dat dit een gemak werd! Noem iets en het zat al in de camper! Stofzuiger, stoelen en tafels, handdoeken, wasmand,... Inladen en wegwezen dus! Op voorhand konden we met de kindjes al eens kennismaken met de camper. Flexibel, bereikbaar, een volledige uitleg over alles,... Heel leuke ervaring met dank aan Joris en Elly! Juni 2026
Reactie van Joris Hey Piet en co, Het was erg leuk jullie op jullie eerste camperuitstap te mogen begeleiden. We zijn blij dat jullie er zo van genoten hebben. Tot een volgende keer ?