Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
We hadden de eerste nacht problemen met de verwarming, ondanks dat we op de juiste plek waren aangesloten. Na twee uur de handleiding te hebben doorgenomen (sommige pagina's waren beschadigd en er ontbraken onderdelen), werd het probleem uiteindelijk opgelost. We stuurden Rachel een bericht en kregen vier uur later eindelijk antwoord. De problemen met de stroom bleven aanhouden, dus hebben we de vakantie na drie dagen ingekort (het had eigenlijk vijf nachten moeten duren). Toen we over de problemen spraken, antwoordde Rachel: "Ik had de motor de hele nacht laten draaien." We vinden het niet acceptabel om een dieselmotor de hele nacht te laten draaien, en na het lezen van het advies van Goboony aan eigenaren lijkt het erop dat Rachel er in de toekomst voor moet zorgen dat het voertuig goed wordt gecontroleerd en dat de introductietijd langer dan tien minuten moet zijn. Het heeft ons in ieder geval doen beseffen dat we in de toekomst geen geld meer zullen verspillen aan het huren van een voertuig.
Reactie van Rachel
Thank you for your review David
As discussed the issue with the heating on the first evening was because you had locked out the system. I believe this was resolved and you had heating for the remainder of the trip. I wasn’t suggesting you left a diesel a home on all night but that putting the heaters on for a short time would have quickly heated the inside of the vehicle for you. I assure you the vehicle is properly checked and has a full habitation check in place. User error is common when people are first using the system which is why we went through this thoroughly on hand over. Our handover was closer to an hour with you and not 10 minutes. As discussed I wasn’t suggesting available to answer any issues and you had my contact number and email - as the notification came through Goboony I responded as soon as I saw the message. I hope this helps to clarify some of the points.
Best wishes
Rachel