Reactie van Hans & Lisenka
Dankjewel Annemarie; fijn dat je een leuke tijd hebt gehad in onze #Explorerbuzzs 🙏🏻
Wat een super camper is dit...! Comfortabel in gebruik, rijdt fijn op de weg en bijna alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vriendelijke verhuurders die de tijd nemen om alles uit te leggen. Kortom: echt aan te raden.