Wij zijn net terug met de camper van Hubert en het is ons prima bevallen. De camper voldoet aan alles zoals het beschreven is, de overdracht en contact met de eigenaren was heel fijn en gemoedelijk. Wij zijn naar Frankrijk geweest en waren heel blij met de goed werkende airco. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Arie en Monique