Ingrid Ingrid
We zijn met z'n tweeën 3 weken met de camper van Bavo op vakantie geweest. Het contact met Bavo verliep vriendelijk, dacht met ons mee. We hebben een rondreis gemaakt door Duitsland, Tsjechië en Luxemburg en alle weertypen meegemaakt. De camper houdt zich prima, is voldoende ruimte om binnen te verblijven bij slecht weer en bij mooi weer is het prima toeven onder het zonnescherm. Door de ramen boven in de camper is ventilatie mogelijk op warme dagen. Het rijden gaat erg soepel, we hebben veel binnenwegen gereden. Al met al een aanrader om deze camper eens te huren. Juni 2026