Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Ik ondervond tijdens mijn reis problemen met de auto. Ik heb contact opgenomen met de eigenaar en hem hiervan op de hoogte gesteld, waarna ik de auto twee dagen eerder heb teruggebracht. De eigenaar heeft me verteld dat ik geen geld terugkrijg, omdat zijn monteur geen storing kan vinden. Zeer teleurstellende service. Het busje zelf is erg donker vanbinnen, het bed is niet van normaal formaat, bijna 30 centimeter van de matras loopt omhoog tegen de muur, het is best vreemd hoe dat gedaan is. De camper kan slechts een uur zonder stroomvoorziening functioneren, dus de koelkast en andere voorzieningen kunnen niet worden gebruikt of van stroom worden voorzien tenzij je bent aangesloten op het stroomnet. Je kunt de koelkast dus niet eens gebruiken tijdens het reizen. De auto rijdt niet soepel. Boven de 80 km/u trekt hij naar rechts en het stuur trilt. Er komt een hard krakend geluid uit de voorkant bij het volledig insturen. Gezien het gebrek aan verantwoordelijkheid van de eigenaren voor de door mij aangegeven mechanische gebreken, zou ik zeer voorzichtig zijn met het huren van deze auto. Ik vond hem namelijk ongeschikt om mee te rijden en dit probleem is nog steeds niet opgelost. Het busje is in principe een busje met een bed erin en wat tijdelijke voorzieningen zoals een 12V-koelkast. Ik zou dit geen camper noemen, eerder een dagbusje of een busje met een bed. Het is absoluut geen busje dat volledig zelfvoorzienend is.