Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
De Mazda was perfect voor onze 6-daagse reis door de Schotse Hooglanden. Hij is wel wat ouder, maar de prijs-kwaliteitverhouding was echt goed en we hebben nooit problemen gehad (het brandstofverbruik was natuurlijk wel belangrijk). Afgezien daarvan was alles perfect en Fleur is zo aardig, reageert snel en heeft zich goed aan ons aangepast. We kunnen haar van harte aanbevelen!