Henk Henk
De Camper van Renee en Ellen was prima voor elkaar. Zo gek als je kunt bedenken alles is aanwezig. Ondanks dat wij elkaar maar kort voor vertrek spraken was de uitleg uitstekend. Wij hebben van deze reis en camper erg genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Gr Henk Juni 2026
Reactie van Rene Dankjewel voor je enthousiaste recentie Henk. Fijn dat jullie genoten hebben! René & Ellen