Rick Rick
We zijn 3 weken met de camper naar Scandinavië geweest. Het was top, alles is aanwezig en werkt goed. Hierdoor hebben we op meerdere wildkampeerplekken genoten. Fijne bedden, ruime koude koelkast, meer dan voldoende elektriciteit met de accu, etc. Daarnaast rijdt de camper erg comfortabel zowel op de snelweg als in de bergen. Marcel reageert snel en geeft een duidelijke uitleg bij vertrek. Kortom, een aanrader om deze camper te huren. Juni 2026
Reactie van Marcel Wat leuk om te lezen, Rick! Bedankt voor je mooie review en de prachtige foto's. Geweldig dat de camper zo goed is bevallen tijdens jullie Scandinavië avontuur. Graag tot een volgende keer, jullie zijn altijd welkom!