Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

We hadden een zeer slechte ervaring met Charlie. Het busje is fantastisch en nieuw merk, maar ik zou niet meer bij hem huren. - Toen we het busje ophaalden, realiseerden we ons dat de druk van de wielen niet correct was. We hebben het hem meteen verteld (het bleek alleen al bij een snelle visuele inspectie), maar hij beloofde dat hij onlangs een bestelwagenrevisie had ondergaan en dat alles in orde was en dat de hele bestelwagen was gecontroleerd, inclusief de druk op de wielen. Ook beloofde hij dat de watertank vol was en de gasfles gevuld. We hebben die nacht meer dan 230 mijl gereden tijdens onze reis. De dag erna waren we wat pasta aan het koken voor de lunch, maar na een paar minuten stopte het gas ermee. We controleerden de gashendel om het probleem te vinden en we realiseerden ons dat deze gesloten was. Kortom, de gashendel werkte niet en je kon zelfs koken als hij gesloten was, en we hadden in het busje geslapen met het gassysteem volledig open. Dit is erg gevaarlijk omdat je bedwelmd kunt raken als er gas ontsnapt. We belden Charlie om hem uit te leggen dat het gassysteem niet werkte en hij beloofde dat de gasfles vol was. We hebben alles gecontroleerd en hij bleef ons vertellen dat hij het busje had gestuurd om volledig te worden gecontroleerd. Na 2 uur het gassysteem te hebben gecontroleerd en geprobeerd een oplossing te vinden, zelfs met videogesprekken die hem lieten zien wat we aan het doen waren, gingen we naar een benzinestation waar ze ons vertelden dat de fles helemaal leeg was. Ook was de watertank helemaal leeg de druk op de wielen was verkeerd. Het had 3.1 moeten zijn en de druk was 2.3 (zie foto's). - Het busje was erg vies met overal haren van huisdieren, stof en eten op de gootsteen. De mokken en pannen waren vies en roestig (zie foto's). Hij zei dat hij ons een pan voorzag, dus we namen geen van onze pannen mee, daarom hadden we geen pan om te koken tijdens onze reis. - De sigarettenaansteker in de auto werkte niet, dus we konden onze telefoons niet opladen met deze stekker. Het autoscherm deed het niet, dus we konden onze telefoon niet aansluiten om muziek op te zetten of de radio aan te zetten. - We vertelden hem dat we het busje donderdag om 16.00 uur wilden ophalen en maandag om 21.00 uur terug wilden brengen, en hij stemde toe. Ik heb het meerdere keren gevraagd, want zonder deze voorwaarden hadden we een ander busje gehuurd. Hij was het daarmee eens en zei dat de ophaal- en terugbrengtijden prima waren. Maar op zondag vertelde hij ons dat we het busje eerder moesten terugbrengen - zo'n 18 of 19 uur 's avonds - omdat hij het verhuurde aan een familie die het busje nodig had zodra we in Londen aankwamen (we vermoeden dat hij geen tijd had om schoon te maken zoals hij deed met onze verhuur). Toen we bij zijn adres aankwamen, praatte hij niet tegen me en keek hij me helemaal niet aan. Ik had met hem te maken gehad over alle problemen van het busje, ik was degene die het huurde en die altijd met hem aan de telefoon zat. Hij sprak in plaats daarvan met mijn vriend toen ik met hem sprak. April 2022
Reactie van Charlie Hi Raquel, I hope the £70 and compensated you for the sandwiches you had to buy helped.