Storm op komst bij Goboony

2 maart 2018 in Over Goboony

Goboony en Storm Digital

Terwijl het buiten aanvoelt als -17 graden, raast er bij Goboony een tropische storm. Na de succesvolle crowdfunding-campagne, waarbij de scale-up €690.000 ophaalde, gaat het team nu hard aan de slag met het behalen van de doelstellingen. Hierbij krijgen ze hulp van het Groningse bedrijf Storm Digital. Zij behoren tot de top digital agencies in Nederland en werken o.a. ook voor KLM, Videoland en ABN Amro.

De teller van de crowdfunding-campagne was nog aan het oplopen, toen Goboony en Storm Digital al de eerste stappen hebben gezet om de de marketing naar een nog hoger niveau te tillen. Drie dagen lang werkten de professionals van Storm samen met de professionals en talenten van Goboony in een zogenoemde Pressure Cooker. Goboony werd flink onderhanden genomen en er werden nieuwe marketing strategieën bedacht en nieuwe handvatten aangereikt, zodat Goboony kan uitgroeien tot de grootste camper community van Europa.

Tijdens de Pressure Cooker werd er hard gewerkt en begon het zachte briesje hard aan te trekken tot orkaankracht. Aan het einde van de week stuiterde iedereen door het kantoor met een brede lach op zijn gezicht. En naar alle verwachtingen raast die tropische storm nog wel even door. De ambities van Goboony liggen hoog, maar met dit enthousiaste team gaan ze die ambities zeker waar maken.