Top 4 meest gestelde vragen door huurders

Een verhuurder heeft tot 48 uur na de retourdatum de tijd om een vordering op de borg te doen.

Als er na afloop van die huurperiode geen claim is op de borg, wordt de borg de volgende dag retour gestort. Afhankelijk van je bank en creditcardmaatschappij verschijnt het retourbedrag dan na 2 tot 10 werkdagen nadat wij het borgbedrag hebben overgemaakt.

Als er na afloop van de huurperiode wel additionele kosten zijn, verzoeken wij de verhuurder dit binnen 48 uur na retour van de camper bij ons te melden. Als de verhuurder vervolgens een vordering op de borg doet, dan zullen wij dat bemiddelen, waarbij het GoForm als uitgangspunt dient. Zorg dat deze goed wordt ingevuld, zowel bij vertrek, als retour brengen van de camper.

Je krijgt de gegevens van de verhuurder als een boeking defintief is, een boeking is defintief als deze betaald is. Voordat een boeking definitief is kun je het berichtensysteem op de site gebruiken om te communiceren.

Met het oog op het behoud van je veiligheid en privacy moet voordat een reservering is geaccepteerd al het contact tussen verhuurders en reizigers op de site worden gehouden.

Wij begrijpen heel goed dat je eerst een camper wilt zien voordat je hem defintief huurt, dit is heel normaal en komt vaak voor. Dit is dan ook zeker mogelijk! Je kan de verhuurder dit gewoon vragen via ons berichtensysteem en onderling een afspraak maken.

Je kan een definitieve boeking niet zelf aanpassen, dit kunnen wij voor je doen. Neem contact met ons op als je een datum wilt wijzigen. Wij zullen hiervoor ook toestemming aan de verhuurder vragen. Zodra wij van de verhuurder toestemming hebben om de datum te wijzigen gaan wij dit aanpassen. De datumwijziging en de eventuele kostenverandering zijn dan vanzelf te zien in de boeking!

Hoe werkt boeken?

1. Voltooi je profiel.
Voordat je een aanvraag voor een reservering doet moet je je profiel voltooien. Zo kan de verhuurder iets meer over jou te weten komen voordat hij je aanvraag accepteert.

2. Vind de juiste camper.
Door je reisdata en aantal slaapplekken op te geven krijg je een overzicht van alle geschikte campers. Daarnaast kun je de zoekresultaten nog filteren op de dingen die jij belangrijk vindt. Door bijvoorbeeld op de knop Toon kaart te klikken kun je zoeken naar campers in jouw omgeving. Vind je een camper interessant en wil je deze toevoegen aan je favorieten? Klik dan op het hartje in de foto.

Lees goed de voorzieningen en huisregels door. Verschillende campers hebben verschillende voorzieningen en huisregels. Let op de sectie Voorzieningen om ervoor te zorgen dat er bijvoorbeeld een koffiezetapparaat in de camper aanwezig is. In de huisregels kan bijvoorbeeld gevonden worden of huisdieren zijn toegestaan, Lees deze dus altijd goed door.

Bekijk de recensies van andere reizigers om een goed beeld te krijgen over wat je kunt verwachten van de camper.

3. Vrijblijvend reserveren.
Je hebt de perfecte camper gevonden en nu is het tijd om het officieel te maken. Klik op de knop Reserveer Vrijblijvend. Controleer vervolgens je gegevens en laat een berichtje achter voor de verhuurder. Klik onderaan de pagina nogmaals op Reserveer vrijblijvend. Je verzoek wordt nu naar de verhuurder verstuurd.

4. Verhuurder acceptatie
De verhuurder reageert meestal binnen 24 uur. Als hij vragen heeft neemt hij contact met je op. Zorg er dus voor dat je regelmatig checkt of er een bericht is. Je ontvangt hierover ook altijd een mailtje.
Als de verhuurder je huurverzoek accepteert, dan wordt de camper 3 dagen gereserveerd en ontvang je een betalingsverzoek. Als de verhuurder je huurverzoek weigert, dan vervalt de aanvraag. In beide gevallen ontvang je bericht via de e- mail en de Goboony website.

5. Betalen
Pas nadat de verhuurder jouw huurverzoek heeft geaccepteerd wordt je gevraagd om te betalen. Bij Goboony hoef je niet alles ver vooruit te betalen. De betaalmomenten zijn afhankelijk van het moment van boeken:

Betalingen bij boeking meer dan 3 maanden voor vertrek:
aanbetaling bij boeken: 25% van de huursom
3 maanden voor vertrek: 25% van de huursom
3 weken voor vertrek: 50% van de huursom en de eventuele borg

Betalingen bij boeking tussen 3 maanden en 3 weken voor vertrek:
aanbetaling bij boeken: 50% van de huursom
3 weken voor vertrek: 50% van de huursom en de eventuele borg

Betaling bij boeking minder dan 3 weken voor vertrek:
betaling bij boeken: 100% van de huursom en de eventuele borg


6. Gefeliciteerd!
Je kunt op vakantie met de camper van je dromen.

Voer je reisdata en aantal slaapplaatsen in en klik op Zoeken. Je ziet nu de foto’s en prijs van de beschikbare campers. Door op een advertentie te klikken kun je een gedetailleerde beschrijving van de camper lezen.

Je kunt de zoekresultaten verfijnen door gebruik te maken van zoekfilters. Ook kun je zoeken op campers bij jou in de buurt door op Toon kaart te klikken.

1. Voltooi je profiel
Voordat je een aanvraag voor een reservering kunt doen moet je je profiel voltooien. Zo kan de verhuurder iets meer over jou te weten komen voordat hij je aanvraag accepteert.

2. Vrijblijvend reserveren
Klik op de knop Reserveer vrijblijvend. Controleer vervolgens je gegevens en laat een berichtje achter voor de verhuurder. Klik onderaan de pagina nogmaals op Reserveer vrijblijvend. Je verzoek wordt nu naar de verhuurder verstuurd. De verhuurder zal zo snel mogelijk op je huurverzoek reageren.

3. Verhuurder acceptatie
De verhuurder reageert meestal binnen 24 uur. Als de verhuurder nog vragen heeft neemt hij/zij contact met je op. Zorg er dus voor dat je regelmatig checkt of er een bericht is. Je ontvangt hierover ook een e-mail.

4. Betaling
Nadat je huurverzoek is geaccepteerd ontvang je een betalingsverzoek. Je hebt 72 uur om deze te betalen. Nadat je hebt betaald is de boeking definitief.

Als je huurverzoek is geweigerd door de verhuurder, of als deze is vervallen, kun je gewoon bij een andere verhuurder boeken. Je hoeft niks te betalen.

We dringen er bij onze verhuurders op aan om hun kalenders actueel te houden en tijdig op aanvragen te reageren. Het kan echter zijn dat soms een verhuurder niet in staat is om snel te reageren of hun kalender bij te werken.

Het kan gebeuren dat je huurverzoek wordt geweigerd. De verhuurder mag zelf bepalen aan wie de camper wordt verhuurd er is hier helemaal vrij in. Er kunnen allemaal verschillende redenen zijn als je huurverzoek wordt geweigerd, bijvoorbeeld dat de camper voor die periode niet beschikbaar is of de verhuurder geeft geen toestemming voor bepaalde landen.

Je kan altijd de verhuurder vragen, via ons berichtensysteem, waarom de boeking is geweigerd.

Om je huurverzoek te annuleren ga je in het menu naar Mijn Trips. Vervolgens klik je op details achter de boeking die je wilt annuleren. Onderaan de rechter kolom zie je de knop Boeking annuleren. Als je binnen 72 uur na de aanvraag annuleert, zijn er geen kosten aan verbonden.

Verhuurders reageren meestal binnen 24 uur. Als ze niet binnen 24 uur reageren dan ontvangen ze van ons nogmaals een bericht met je reserveringsaanvraag zodat ze alsnog kunnen reageren. Je krijgt per e-mail een update over de status van je aanvraag.

Op het moment dat je reservering is geaccepteerd ontvang je van ons een e-mail. Op de website kun je zien of je reservering al is geaccepteerd door naar de communicatielijn tussen jou en de verhuurder te gaan. Hier kom je door rechtsboven op je naam te klikken en vervolgens naar Mijn Trips tegaan. Achter de reservering die je wilt checken klik je op Details. Nu ben je in het berichtencentrum tussen jou en de verhuurder. In de communicatielijn verschijnt een berichtje met "Geaccepteerd" op het moment dat de verhuurder je reservering accepteert.

Vertrouwen en transparantie zijn een belangrijk onderdeel van Goboony. Voor zowel de huurder als de verhuurder is het van belang dat hij kan zien met wie hij te maken heeft. Daarom vereisen we dat alle reserveringen worden gedaan door iemand die daadwerkelijk deel uitmaakt van de reis.

Sommige verhuurders kunnen je vragen om een contract te ondertekenen. Dit moet voorafgaand aan de boeking worden opgenomen in de advertentie, evenals een uiteenzetting van de voorwaarden. Als je je niet prettig voelt met het contract kun je contact opnemen met de verhuurder om het te bespreken of je zoekt gewoon verder naar een andere camper op Goboony.

Als je verhuurder je vraagt om een contract te ondertekenen dat niet vermeld was in de advertentie voorafgaand aan de boeking is het verstandig om contact op te nemen met Goboony.

Om gebruik te kunnen maken van onze site en diensten moet je 18 jaar of ouder zijn. Dit betekent dat je geen account kunt aanmaken om te reizen of te verhuren, tenzij je ten minste 18 jaar oud bent.

Het is aan de verhuurder om te bepalen of baby's en/of kinderen zijn toegestaan in de camper. Als een verhuurder heeft gekozen voor de gezins/kindvriendelijke faciliteit betekent dit dat baby's, kinderen en gezinnen welkom zijn.

Je bent verplicht bij het indienen van reserveringsaanvragen het totaal aantal reizigers nauwkeurig bekend te maken, met inbegrip van baby's en kinderen. Bespreek gelieve, voordat de reserveringsaanvraag wordt ingediend, de details over de samenstelling van de reizigers met de verhuurder.

Als je een kortingscode hebt, dan kun je deze code inwisselen op het moment dat je een geaccepteerde reservering hebt en een (aan)betaling gaat doen.

Een camper vinden

Je kunt zien of een camper beschikbaar is door je reisdata in te voeren. De advertenties die in de zoekresultaten verschijnen zouden beschikbaar moeten zijn voor de ingevoerde data.

Ook kun je de beschikbaarheid van de camper zien op advertentiepagina's. De data die beschikbaar zijn worden dan in het groen aangegeven.

Verhuurders hebben de mogelijkheid om in hun huisregels te vermelden of huisdieren zijn toegestaan. Mocht dit niet duidelijk vermeld staan kun je de verhuurder een bericht sturen.

Je kunt bij de zoekresultaten filteren op campers waarbij huisdieren wel of niet zijn toegestaan.

In je favorieten kun je advertenties bewaren die je misschien wilt boeken. Je doet dit door in het overzicht op het hartje rechtsboven in de foto te drukken, of op de knop Bewaren in favorieten wanneer je een advertentie hebt geopend. Op dezelfde manier kan je ook weer een advertentie uit je favorieten verwijderen.

Je favorieten vind je door rechtsboven op je naam te klikken en vervolgens op favorieten. Hier vind je een overzicht van al je favoriete campers.

Verhuurders leggen in hun huisregels uit wat wel en wat niet is toegestaan in de camper. Deze regels beschrijven alles wat belangrijk is voor reizigers om te weten. Zoals een eventueel rookverbod of het toestaan van huisdieren.

De huisregels staan op elke pagina van de advertentie zodat reizigers ze kunnen lezen voordat ze overgaan tot reserveren. De huisregels worden ook meegestuurd naar de huurder in het reisschema nadat de reservering is geaccepteerd.

Prijzen & kosten

Goboony speelt geen rol in de tariefbepaling. Omdat Goboony een onafhankelijk online platform is, zijn het de eigenaren die beslissen welke tarieven ze vragen voor hun camper.

Wij brengen reizigers servicekosten in rekening voor een boeking. Deze zitten al in de prijzen inbegrepen zoals ze worden getoond op de website. Dit is om de kosten voor het beheer van de site en services te kunnen dekken.

Ja, in bijna alle gevallen wel. Op Goboony staan campers aangeboden van zowel particulieren als bedrijven. Particulier aangeboden campers zijn in de regel 25-50% goedkoper dan campers die je huurt via bedrijven.

Zodra je reserveringsaanvraag door de verhuurder is goedgekeurd ontvang je per mail een betalingsverzoek. Mocht je een camper verder dan 3 maanden vooruit boeken, dan betaal je slechts 25% van de huursom als aanbetaling! 3 maanden voor aanvang van de huurperiode vragen wij de volgende aanbetaling van 25% en 3 weken voor aanvang de laatste 50%.

Vertrek je binnen 3 maanden, dan betaal je 50% van de totale huursom. Je hebt drie dagen om deze betaling te voltooien. Drie weken voordat je reis begint ontvang je een nieuw betalingsverzoek voor de overige 50%.

De borg (als deze wordt gevraagd door de verhuurder) wordt pas 3 weken van te voren in rekening gebracht en krijg je een week na afloop weer retour, mits er geen claim door de verhuurder op wordt gelegd.

Valt een reserveringsaanvraag binnen 3 weken voor de sleuteloverdracht, dan wordt een betalingsverzoek voor de gehele huursom en de borg gevraagd.

Het Goboony betaalsysteem is ontworpen om het overmaken van geld tussen reizigers en verhuurders zo eenvoudig en betrouwbaar mogelijk te maken. Het werkt als volgt:

Zodra verhuurders een reserveringsaanvraag accepteren, gaat er een betalingsverzoek naar de reiziger om 50% van de huursom over te maken. Is de boeking meer dan 3 maanden vooruit dan is dit maar 25% en krijg je 3 maanden van te voren een verzoek voor de tweede 25%. De reiziger krijgt drie dagen (72 uur) de tijd om te betalen. Je kunt kiezen om te betalen via iDeal of creditcard (in België Bancontact/Mister Cash).

Zodra de reiziger betaald heeft, is de boeking definitief. Je doet er als reiziger dus verstandig aan om zo snel mogelijk te betalen nadat de verhuurder je reserveringsaanvraag heeft geaccepteerd. Dan ben je echt zeker van je camper. Want verhuurders kunnen, net als de reiziger, in die 72 uur na een geaccepteerde reservering nog besluiten te annuleren.

Betalen reizigers niet binnen 72 uur, dan vervalt daarmee de reservering en is de camper weer vrij voor andere reizigers. Als je toch nog wilt annuleren in die 72 uur is het wel zo netjes om dat ook even te doen in het systeem van Goboony. Dan kan de verhuurder de camper sneller aan iemand anders verhuren.

3 weken voor de sleuteloverdracht krijgt de reiziger een betaalverzoek voor de resterende huursom en de borg. Ook deze dient snel betaald te worden, anders kan de boeking alsnog vervallen en ben je als reiziger je geld kwijt. Dat is echt zonde natuurlijk! Vergeet dus niet te betalen.

Valt een reserveringsaanvraag binnen 3 weken voor de sleuteloverdracht, dan wordt een betalingsverzoek voor de gehele huursom (en eventueel de borg) gevraagd.

Goboony geeft 24 uur nadat de sleuteloverdracht heeft plaatsgevonden het geld vrij aan de verhuurders.

Het is vereist gebruik te maken van het Goboony betaalsysteem om een camper te boeken. Tevens gaat de reiziger met de betaling de huurovereenkomst aan met de verhuurder. Onze Algemene Voorwaarden en annuleringsvoorwaarden zijn van kracht op het moment dat de eerste betaling door de huurder verricht is. Het betaalsysteem is zo ingericht dat zowel reiziger als verhuurder optimaal beschermd zijn. Betalen buiten het Goboony systeem is niet mogelijk en bovendien niet veilig! We kunnen niet de veiligheid garanderen van het Goboonyplatform als de betaling buiten dit platform plaatsvindt.

Nee, een reservering kost niets. Je doet een reservering voor een camper en daarbij staat precies vermeld wat het totaalbedrag van de huur is. Dit is het bedrag dat je uiteindelijk betaalt als je de camper daadwerkelijk huurt.

Nee. Zolang je jouw reserveringsaanvraag annuleert voordat deze door de verhuurder is geaccepteerd en bevestigd, wordt jou niets in rekening gebracht.

Nee. Als jouw reserveringsaanvraag niet door de verhuurder is geaccepteerd of als je geen reactie hebt ontvangen, wordt jou niets in rekening gebracht.

Om je geplande reizen te bekijken ga je in het menu naar Mijn Trips. Door op Details achter een boeking te klikken krijg je een gedetailleerd overzicht van je boeking. Je vindt hier nuttige informatie, zoals je start- en einddatum, huursom en gegevens van de verhuurder.

Betaalmethoden

Goboony accepteert zowel betalingen via iDeal, Mister Cash als de belangrijkste creditcards (Visa, Mastercard en American Express). LET OP: betalingen via credit card brengen extra transactiekosten met zich mee. Betalen via iDeal is gratis.

Nadat je boeking door de verhuurder is geaccepteerd ontvang je een betaalverzoek om binnen 3 dagen te betalen. Goboony accepteert de bekendste merken creditcard: Visa, Mastercard en American Express. Betalingen zijn gegarandeerd veilig. Goboony maakt hiervoor gebruik van een erkende Payment Service Provider. Je kunt je creditcardgegevens via hun beveiligde SSL procedure veilig invoeren en zij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Goboony slaat je creditcard gegevens nergens op.

Je creditcard wordt belast voor het huurbedrag, en de borgsom mocht dat van toepassing zijn. LET OP: Er gelden helaas hoge betaalkosten voor het betalen met credit card (2,9% van het transactiebedrag). We rekenen deze kosten 1 op 1 door. We raden dan ook aan om voor de gratis betaalmethode via iDeal te kiezen.

Mochten er naheffing zijn, zoals kosten voor extra kilometers, boetes, eigen risico bij schade en tolheffing, dan wordt hiervoor een apart bedrag in rekening gebracht en ontvang je hiervoor een nieuw betaalverzoek. Mocht er borg zijn betaald, dan worden deze naheffingen van de borg afgetrokken. Indien er geen naheffingen zijn ontvangt u de borg weer via uw creditcard retour een week na terugkomst.

Afhankelijk van je bank en creditcard maaatschappij verschijnen de retour bedragen 5 tot 10 werkdagen nadat wij het borg bedrag hebben teruggestort.

Sleuteloverdracht, pech, schade, eigen risico en borg; hoe werkt dit bij Goboony?

Je spreekt zelf met je verhuurder af waar en hoe laat je de sleutels ontvangt. Goboony stuurt een paar dagen voor de sleuteloverdracht het GoForm per mail. Tevens kun je het GoForm downloaden bij je boekingoverzicht. Hierop staan alle gegevens en kun je samen aantekeningen maken (zoals bijvoorbeeld de kilometerstand en reeds aanwezige schades). Wij raden je ook aan om foto's te maken van de staat van de camper op het moment van vertrek.

In de advertentie van een camper, en bij het bevestigen van je boeking wordt getoond hoeveel borg er wordt gevraagd. De borg wordt geïnd als onderdeel van de totale huursom.

De borg wordt 3 weken voor vertrekdatum gevraagd. Is er geen claim op de borg na afloop, dan krijgt de huurder de borg na een week weer retour gestort.

LET OP: afhankelijk van je bank en credit card maatschappij verschijnen de retourbedragen 2 tot 10 werkdagen nadat wij het borg bedrag hebben overgemaakt.

In de advertentie wordt aangegeven welk eigen risico een eigenaar rekent bij schade. Dit wordt in elke advertentie getoond. Ook bij een definitieve boeking is duidelijk aangegeven wat het eigen risico bij schade is. Dit staat onderanderen in de e-mail waarin de boeking wordt bevestigd, onder het kopje 'details boeking'. En het staat vermeld in het contract dit je krijgt bij een definitieve boeking. Het eigen risico geldt per schadegeval.

Verhuurders doen erg hun best om ervoor te zorgen dat de campers die ze via Goboony aanbieden goed onderhouden zijn. Je kunt er sowieso van uitgaan dat alle campers APK-gekeurd zijn. Een camper blijft echter een gebruiksvoorwerp dat kapot kan gaan, hoe voorzichtig je ook doet.

In de advertentie geeft de verhuurder aan hoe pechhulp en vervangend vervoer voor zijn camper zijn geregeld. Let dus goed op voordat je een aanvraag doet.

In veel gevallen heeft de camper een hulpdienst die je kunt bellen in geval van pech. Zorg dat je bij de sleuteloverdracht hebt afgestemd hoe pechhulp en vervangend vervoer geregeld zijn en hoe je deze kunt bereiken. Vaak zijn deze diensten 24 uur per dag bereikbaar.

In eerste instantie moet je bij pech of schade contact opnemen met de verhuurder. Zorg dus dat je altijd de gegevens van de verhuurder bij de hand hebt.

In veel gevallen heeft de camper een hulpdienst die je kunt bellen in geval van pech. Zorg dat je bij de sleuteloverdracht hebt afgestemd hoe pechhulp en vervangend vervoer geregeld zijn en hoe je deze kunt bereiken. Vaak zijn deze diensten 24 uur per dag bereikbaar.

Meld schade altijd bij de verhuurder. Dit moet ook genoteerd worden op het bijgeleverde Goform.

Het eigen risico wordt afgekocht via een externe verzekeraar, bijvoorbeeld bij Allianz. Dit staat los van ons systeem, waardoor de borg altijd nog betaald moet worden.

Verandering in je plannen

Ja, je kan de reisdata van een (geaccepteerd) huurverzoek nog wijzigen door in een huurverzoek te klikken op Datums Wijzigen. De verhuurder ontvangt vervolgens een bericht om je huurverzoek te accepteren.

Let op! Het wijzigen van de reisdata is niet meer mogelijk als de status van de boeking 'definitief' is.

Ja, je kunt een definitieve boeking annuleren. Er gelden echter annuleringsvoorwaarden die de verhuurder heeft opgesteld en waarmee jij als reiziger akkoord bent gegaan in de huurovereenkomst. Je vindt deze terug bij Annuleringsvoorwaarden in Details in het menu Mijn Trips.

Wanneer je een boeking wilt annuleren ga je naar Mijn Trips en klik je op Details achter de boeking. Vervolgens vind je onderaan de kolom aan de rechterkant de knop Boeking annuleren. Als je hierop drukt verschijnt er een pop-up met een waarschuwing. Vergeet niet dat bij een annulering de annuleringsvoorwaarden van toepassing zijn. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Door op de bevestigingsknop te klikken wordt de boeking definitief geannuleerd. De camper is dan direct beschikbaar voor andere gebruikers om te reserveren.

Je kunt een reserveringsaanvraag annuleren. Zolang een reservering nog niet betaald is, kan dit kostenloos. Zodra er een betaling heeft plaatsgevonden en de boeking definitief is gelden de annuleringsvoorwaarden, zowel voor de reiziger als de verhuurder. We willen beiden natuurlijk zo goed mogelijk beschermen!

Wanneer je een reserveringaanvraag wilt annuleren ga je naar Mijn Trips en klik je op Details achter de reservering. Vervolgens vind je onderaan de kolom aan de rechterkant de knop Aanvraag annuleren. Als je hierop klikt verschijnt er een pop-up met een waarschuwing. Door op de bevestigingsknop te klikken wordt de aanvraag definitief geannuleerd. De camper is direct weer beschikbaar voor anderen om te reserveren.

Annuleringsvoorwaarden zijn de voorwaarden waaronder een verhuurder geld terugbetaalt aan een reiziger na het annuleren van de reservering.

Annuleringsvoorwaarden beschermen verhuurders in het geval van onverwachte annuleringen door reizigers. Elke advertentie op Goboony heeft annuleringsvoorwaarden, gekozen naar eigen goeddunken van de verhuurder; soepel, normaal en streng. Wij raden je dringend aan om de annuleringsvoorwaarden goed door te lezen voordat je een reservering boekt.

Je moet bij het indienen van een reserveringsaanvraag akkoord gaan met de algemene voorwaarden en de annuleringsvoorwaarden van de verhuurder. Op het moment dat een reseveringsaanvraag is betaald gelden de annuleringsvoorwaarden die de verhuurder heeft gekozen.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je door omstandigheden onverhoopt toch niet op reis kunt met de camper die je gehuurd hebt. In dat geval kun je bij ons annuleren en gelden de annuleringsvoorwaarden zoals aangegeven in je contract. Je doet er verstandig aan een goede annuleringsverzekering af te sluiten. Dit kan ook bij Goboony via onze verzekeringspartner Allianz Global Assistance.

Contact met verhuurders opnemen

Om contact op te nemen met een verhuurder ga je naar de camperpagina van de verhuurder waar je interesse in hebt. Onder het kopje 'Verhuurder', rechts op de pagina, vind je de knop 'Stuur een bericht'. Om een bericht te kunnen versturen dien je natuurlijk ingelogd te zijn.

Heb je een definitieve boeking, dan krijg je alle gegevens van de verhuurder, zodat je bijvoorbeeld ook telefonisch contact kunt opnemen. Ook krijg je dan het adres.

Wij raden ten zeerste aan altijd gebruik te maken van de beveiligde berichtenfunctie via Goboony, dan zijn alle berichten altijd makkelijk terug te vinden!

Om een bericht te versturen ga je naar een advertentie en klik je onderaan de pagina op Contact met verhuurder.

Als de verhuurder een bericht naar jou stuurt, ontvang je een notificatie per e-mail. Als je in de e-mail klikt op 'naar bericht' word je automatisch doorgestuurd naar de conversatielijn met de verhuurder.

Als je bent ingelogd op de website van Goboony dan zie je je notificaties rechtsbovenin de pagina oplichten. De enveloppe kleurt rood als er 1 of meerdere berichten voor je zijn.

Een andere mogelijkheid is dat je via het menu naar Mijn Trips navigeert. Als je op de details van een aanvraag of boeking klikt, zie je daar je conversatielijn met de verhuurder.