Profiel van Lizanne

Lizanne
Reageert binnen een paar uur

Heeft al 6 keer verhuurd

Vertrouwen


E-mailadres geverifiëerd

Telefonisch geïnterviewd door Goboony team

Telefoonnummer geverifiëerd

Hallo, ik ben Lizanne!

Oldekerk, Nederland – Lid sinds maart 2026

Wij zijn een gezin dat al jaren zelf enorm geniet van het camperleven. Voor ons staat het voor vrijheid, samen zijn en even loskomen van de drukte van alledag.

Onze favoriete manier van reizen? Gewoon gaan. Zonder strak plan, maar met alle ruimte om onderweg te ontdekken. Of dat nu de bergen zijn, de kust of een mooie plek dichter bij huis; juist die afwisseling maakt het zo bijzonder.

Wat we belangrijk vinden, is dat anderen datzelfde gevoel kunnen ervaren. Daarom zorgen we ervoor dat onze camper compleet, netjes en klaar voor vertrek is. Zodat jullie alleen nog maar hoeven in te stappen en te genieten.

Hebben jullie vragen of is het jullie eerste camperreis? We denken graag met jullie mee.

3 Recensies

Piet Piet
Allereerst hadden we een kennismaking met Lizanne en Kornelis om de camper te bezichtigen. Dit verliep heel hartelijk. We zagen waar we mee op reis zouden gaan en kregen alvast de nodige info. Op de dag van vertrek moest nog de intake via Goboony geregeld worden. Dit ging ook prima. We werden nog verwent met een lekkere verrassing en daarna kon de reis beginnen. Het was onze 2e reis met een camper, dus niet alles was onbekend. We zijn via de oostkant van Nederland naar beneden gegaan richting de Eifel/Ardennen. We hebben camperplekken voor een nacht gehad maar ook langere tijd op mooie plekken gestaan. We begonnen met regenachtig weer En eindigden met een hittegolf ;-). Voor beide weer typen is de camper uitstekend geschikt! Binnen spelletjes gedaan en buiten heerlijk onder de luifel (onder de bomen) geluierd. Zo makkelijk, alles is aanwezig! Gelukkig konden we ook het hefbed gebruiken, twee volwassenen in 1 bed met bijna 40° is niet te doen.. soms zelfs de airco nog gebruikt om het iets te koelen. Een heerlijke grote koelkast met ruim diepvriesvak is een extra luxe! Al met al een prachtige camper, lieve verhuurders, soepele overdracht. Ook bij het terug brengen dezelfde hartelijkheid en interesse hoe het geweest was. We kunnen alleen maar zeggen: een dikke duim omhoog voor deze camper èn Lizanne en Kornelis. Juni 2026
Jeroen Jeroen
Het is een grote en compleet ingerichte camper. Wij hebben een rondrit gemaakt door Zweden en Noorwegen en hadden alles aan boort wat we nodig hadden. Ook de communicatie met Lizanne en haar man verliep heel soepel, ook als we tijdens de reis vragen hadden. Juni 2026
Reactie van Lizanne Dank je wel voor deze mooie review, Jeroen! Wat gaaf dat onze camper onderdeel mocht zijn van jullie avontuur door Zweden en Noorwegen. 🌲🚐 Fijn om te horen dat het jullie onderweg aan niets ontbrak. Bedankt voor het vertrouwen én voor het delen van deze mooie foto. Wie weet tot een volgend avontuur! 🤗
Bianca Bianca
Wij hebben een heerlijk weekend gehad met ons gezin in deze mooie camper. Alles was schoon, netjes en compleet. Comfortabel rijden en prima bedden. Omdat het onze eerste ervaring was met een camper mochten we deze van tevoren even komen bekijken en bij vertrek kregen we een uitgebreide handleiding en checklist mee. Al met al een hele fijne ervaring! Mei 2026
Reactie van Lizanne Wat ontzettend fijn om te lezen, dank jullie wel voor deze mooie review! Voor jullie was het de eerste camperervaring en voor ons de eerste verhuurervaring, dus extra leuk dat het van beide kanten zo goed is bevallen. Jullie waren hele fijne huurders. Wellicht tot een volgende keer!