Profiel van Hans

Hans
Reageert binnen een uur

Heeft al 1 keer verhuurd

Vertrouwen


E-mailadres geverifiëerd

Telefonisch geïnterviewd door Goboony team

Telefoonnummer geverifiëerd

Hallo, ik ben Hans!

Bergambacht, Nederland – Lid sinds januari 2026

Al jaren gaan we naar de Ardennen! We gaan naar verschillende plekken en op de aanhanger staat de motor en maken we prachtige routes. Wanneer we terug komen een lekker drankje en daarna even kokkerellen op ons mini kookstelletje. Ook vinden wij het leuk om de kust van Frankrijk te bekijken, kleine dorpjes of lekker op plekjes met kijk op de zee, en ........ zoveel mogelijk in de natuur.

1 Recensie

Astrid Astrid
Onze eerste camperbus ervaring was dankzij Babs een groot succes. Zelfs DE onweersbui van de eeuw hebben we glansrijk doorstaan! 😉 Hans, de eigenaar, is zeer benaderbaar. Heeft er net zo veel lol in dat je op reis gaat dan je zelf hebt. Met veel geduld en openheid heeft hij onze wensen vervuld mbt duur van de reis, inleveren etc. Echt super en alleen daarom al komen we gauw nog eens om Babs mee te nemen. Ik ben samen met een vriendin op pad geweest. 2 nachten, rondje West Friesland vanuit Rotterdam eo. De bus rijdt makkelijk, comfortabel en zuinig. Je parkeert hem met gemak overal in. Babs zelf is "gewoon" een schattig klein campertje voor maximaal 2 personen. Indien nodig is er een extra bed beschikbaar. Wij vonden als vriendinnen de daktent te krap (maarja beter verwend dan... 😉 ). Daarnaast is er stromend water, stroom en is hij wind en waterdicht. Het is van gemak voorzien. Kleine waterkoker, koelkast, bakken voor je spullen, stoeltje, alleen een tafeltje ontbrak aan de primitieve luxe als ik dan toch iets met een knipoog moet noemem, maar een omgekeerde box volstaat primaaa! Een lampje, bestek, borden, oplaadkabels, aan alles is gedacht! Voor de gelegenheid had Hans zelfs nog 2 wijnglazen erin gezet want ja 2 dames samen op pad 😉. Kortom ik, wij, hij, erg enthousiast over de reis met Babs. Wat geniaal gekozen is als je weet dat wij ons dorpje Bergambacht in de loop vaak BAB noemen. Hans bedankt! En tot snel. 🍀 Juni 2026