Persbericht: Huur een camper en steun de Bart de Graaff Foundation

6 juli 2017 in Over Goboony

In Nederland zijn maar liefst 1,8 miljoen ondernemingen, wat een stijging is van 3% ten opzichte van vorig jaar! Echter is het niet voor iedereen vanzelfsprekend om een eigen onderneming te beginnen. Toch krijgen Bikkels met behulp van de Bart de Graaff Foundation de mogelijkheid om zelfstandig ondernemer te worden.

Met de Goboony camper een Bikkel steunen

Ultieme vrijheid voor mensen met een beperking

De Bart de Graaff Foundation ondersteunt mensen met een levensbepalende lichamelijke beperking bij het starten van een eigen onderneming. Daarmee biedt de Bart de Graaff Foundation haar ‘Bikkels’ een grote mate van vrijheid. Een eigen onderneming helpt Bikkels om zelfstandig te kunnen functioneren in de maatschappij. De Bart de Graaff Foundation kan de bikkels helpen dankzij de hulp van vele (mentor)bedrijven.

Een camper voor de Bikkels

Sinds 5 juli steunt ook Goboony de Bart de Graaff Foundation. Dit doen zij door hun eigen camper te verhuren en de opbrengst te doneren aan de stichting. Mark, co-founder van Goboony: “Bij Goboony hebben we de afgelopen jaren ook veel hulp gehad van anderen om ons bedrijf te starten. We vinden die hulp altijd erg fijn en willen graag onze ervaringen delen met nieuwe ondernemers.”